SENSE TÍTOL

Artista: Perico Pastor

Técnica: mixta

Mides: 170x770xh480 mm

Any: 2014

Anuncis

2 pensaments sobre “SENSE TÍTOL

  1. La NIna ens ha deixat aquest comentari sobre les peces que ha custodiat

    Hola amics.
    Segueixo molt entusiasmada amb les obres que estan arribant a casa nostra.
    Cada una de elles m’ha ofert una emoció diferent.
    Ja us vaig dir que la del Runchi em va tocar el cor, per la bellesa de l’obra i per l’artista que he descobert que és.
    La segona en arribar a casa va ser la del Jordi Tolosa, interessantíssima i densa. Els materials ja la defineixen. Anar a veure la seva exposició primer em va ajudar molt a empatitzar amb l’obra que vaig rebre. Sento molt no tenir imatges de com vam gaudir d’ella a casa. Les he extraviat!
    El descobriment de la tercera obra ha estat menys sorprenent per a mi (no per això menys impactant), degut a que l’artista es ja molt reconegut i conegut. Per a mi ha estat com premonitòria, perquè per primera vegada a la vida he pres la decisió de viatjar a la Costa Oest de d’EEUU i la obra em transmet el que crec que veuré.
    La presentació és espectacular, ben polida i acabada. Perfecte!
    Us envio imatges.
    I la d’aquest mes de maig, obra de la Natalia Nao… Una gran sorpresa!
    Que conté la maleta???????
    RES! I TOT!
    Plàsticament bonica, relaxant i armoniosa…
    També envio imatges.
    Fins la

  2. Hola, per fi m’he decidit a enviar un comentari, aixó d’escriure no fa per mi
    Primer de tot us haig de dir que la peça em va decebre una mica, una amiga me’n havia parlat tant i tant bé, que no se que m’esperava!!!
    A casa va sorprendre!,, Vaig buscar un lloc adient, dificil perque es força gran, i alli la vaig posar,
    .Desseguida em va agradar el format i el contingut, tot i que no. se per que la trovava una mica depriment,
    Aquest paratge sol.litari, els colors…. No ho sé.
    Per la seva transparencia li vaig col.locar unes espelmes al darrera, que al vespre encenc i quedava força bé
    Avui l’he cambiat de lloc, l’he posat contra la finestra, ui! Ha guanyat molt, ara la transparencia es constant i de nit, el marc negre de la finestra també la fa resaltar
    Ja no la trovo depriment!!!!! Ara te una llum fantastica
    Tinc una queixa de la capsa transportint, al tenir nanses al costat i a sobre, gairebé la fa imposible fer-la servir com a peana, al final ho he solucionat posant la tapa al inrevés
    Demà, ara ja es fosc, faré fotos i us les enviaré.

Deixa un comentari

