LA PIZPIRETA

Artista: Mariano Pedrol

Técnica: mixta

Mides: variables

Any: 2014

 

 

 

3 pensaments sobre “LA PIZPIRETA

  1. hola Mariano, sóc la Natalia (Cao que també participo a la custodia). Avui dissabte he estat amb la Carme a l’espai i finalment he pogut fer el teu joc literari… i punyeta! m’ha encantat! Aquest humor (no sé si humor o qué) cafre, negre, i aquest final !!! Meravellós! La Pizpireta es la millor custòdia!

    mujeres católicas, gallinas…. genial…

    Salut, (millor amb JB de 15 anys)

    Natalia

  2. Aquesta és la primera obra que ens arriba a casa, per això l’hem rebuda amb aquella il•lusió del primer dia d’escola.
    Obrim la capsa, És una obra purament conceptual. D’entrada em sorprèn una mica, no li veig el què, però de mica en mica comences a rumiar.
    Per entrar en matèria en Mariano ens proposa un joc i sense voler vas entrant en contacte amb el rerefons de l’obra.
    Molt interessant.

    Francesc Ferré

    • Gracies pel comentari, mai m’havien dit que una obra meva fos conceptual!!! Potser si.
      Per ampliar una mica la informació que vaig explicar el dia de la presentació, Haureu vist que el llibre i els sobres estan posats sobre unes quantes pedres, algunes tintades de blau. Tot i que no formaven part de la proposta inicial, vaig recórrer a aquest “artilugi” per tal de donar solidesa a la caixa i per poder recolzar l’esmentat llibre i els sobres. Haguera pogut ser un llit de sorra o de terra, però finalment em va agradar l’historia d’emprar les pedres. Son part d’una historia llarga que un dia explicaré. Ara per ara puc dir que son pedres trobades al desert del Sàhara i pintares amb blau de Montserrat. Formaven part d’un laberint aixecat sobre la sorra per commemorar el dècim aniversari de la revolució saharaui a la que vaig esser invitat a participar com artista.

      Fins aviat

      Mariano

Deixa un comentari

