NIL NEBOT

Pintor i Escultor

Barcelona 1993

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Desde ben petit, sempre he estat un gran aficionat al dibuix. L’any 2011 vaig entrar a estudiar un Grau Superior d’Il·lustració a l’Escola d’Art del Treball on vaig adonar-me que la meva vida hauria de dedicar-la a l’art. Desde aquell moment, la meva trajectòria profesional ha estat pautada per tot un seguit d’exposicions i publicacions. Hola Carme

Actual-ment, m’he desplaçat al bosc i he deixat d’utilitzar el material típic de la pintura per a crear art només a partir dels elements naturals.

QUÈ FAIG?

Dedico tot el meu temps a crear, ja sigui en l’estudi, o en l’entorn salvatge. Tota la meva obra pretén traslladar a l’espectador cap a un univers predominat per les accions naturals, i on el pés de l’acció humana té unes conseqüències, donant així un reflexe de l’actualitat

QUÈ PROPOSO?

Per al projecte custòdia seria un gran plaer portar una pintura provinent de l’entorn salvatge.

 

 

Deixa un comentari

