NATALIA CAO

Pintora

OVIEDO, ASTURIAS 1968

yo

Llicenciada en Belles Arts (Universitat de Barcelona) i amb una tesis doctoral inconclosa a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona vaig decidir, a mitjans dels 90, dedicar-me bàsicament a la pintura.

Potser sóc massa hermètica en tot el que fa referència als meus quadres, però m’interessa l’art que entra pels sentits i no tant l’art que entra per l’intel.lecte.

Fujo de qualsevol intenció de crítica o d’anàlisi. Potser és una mena de rebuig o vergonya envers el fet de pretendre atorgar certa transcendència a una cosa tan íntima, abstracta i tal vegada simple, que és, per a mi, el fet de pintar.

QUÈ FAIG? Sóc pintora i pinto quadres abstractes, pocs colors i poca informació…

QUÈ PROPOSO? Fa temps vaig tenir un taller al Poble Nou on l’anterior inquilí (un fotògraf) va deixar enrere diferents andròmines de fusta: bastidors, prestatgeries, tamborets i dos meravelloses maletes, també de fusta, on aparentment no hi ha espai per ficar res…

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

 

Anuncis

2 pensaments sobre “NATALIA CAO

  1. Quina sorpresa! Una obra gran, on el contingut és el continent. Això és el que m’ha vingut al cap a primer cop d’ull. Senzilla i elegant. Com posar-la? Plegada? Oberta? Amunt? Cap per avall? L’he posada a la sala d’estar i s’ha anat movent d’orientació. Malauradament totes les parets de casa son blanques i no lluïa prou. Es curiós que un dia que va venir el meu fill Jordi es va enamorar de l’obra de la Natalia. Em pregunto si és per corporativisme o per una sensibilitat estètica propera. Ell també és arquitecte. A mi, m’ha donat molta serenor i companyonia en mirar-la. Genial!

    • Ui! Dolors, moltes gràcies pel teu comentari…Qué bé! Sobre tot que us hagi fet companyonia en mirar-la…
      Només aclarir que jo no sóc arquitecte, tant de bo!, tot i que sí vaig poder fer els crèdits del doctorat a la Facultat d’arquitectura de Barcelona ja que tenint una llicenciatura superior (Bellles Arts al meu cas) es pot (es podia al 1994) accedir a qualsevol doctorat universitari.
      i sí que es veritat que l’arquitectura junt amb el disseny gràfic són els dos puntals o fonaments de la meva obra.
      una abraçada
      Natalia cao

Deixa un comentari

