S/T

Artista: Abdó Martí

Material: pasta de cel.lulosa, fusta, vidre, metacrilat

Mides: 32x28x8,5cm

Any: 2008-2013

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Advertisements

2 pensaments sobre “S/T

  1. La vi por primera vez junto a Francesc el sábado pasado, él quería saber cual era la primera palabra que me sugería : ahora no estoy segura si fue liviana o etérea.
    Desde el primer momento tuve claro dónde estaría colocada la pieza, en la parte más íntima de la casa, junto a la cama sobre la cómoda; me apetece verla justo antes de ir a la cama y nada más levantarme.
    ¿ En qué pienso al observarla? esta pieza es un despojo, un objeto que alguien desechó y acabó en “Els Encants” hasta que Abdó se cruzó en su camino. Me transporta al mundo de los animales abandonados, es una pieza probablemente abandonada, maltratada y mutilada que con una mínima, sutil y elegante intervención brilla por si misma y se convierte en una OBRA DE ARTE
    ¿Qué me gustaría?Usando la analogía con el mundo animalista: Sé que tiene casas de acogida programadas durante los próximos meses pero una vez acaben…me ilusionaría muchísimo poder adoptarla y que ésta fuese su hogar definitivo.

  2. La primera paraula que em va venir al cap en veure l’obra de l’Abdó Martí és “ENIGMÀTICA”. De fet l’artista va decidir no posar-li títol, i això reforça encara més aquesta idea.
    És una peça de petit format, estèticament molt bonica, una mica minimalista i també es podria definir com subtil, delicada, etèria.
    L’hem col•locada en un prestatge de la sala d’estar on llueix molt.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s